Wdrożenie i rozwój podejścia procesowego w organizacji
Informacje o szkoleniu
W ramach szkolenia omówimy poszczególne etapy projekt wdrożenia podejścia procesowego, m.in. powołanie centrum kompetencji procesowych, zdefiniowanie metody BPM, budowę Architektury Procesów i realizację pierwszych projektów.
Omówimy rolę centrum kompetencji procesowych, które będzie
dostarczało odpowiednich usług całej organizacji we właściwym czasie, zależnie od stopnia rozwoju kultury procesowej i zaawansowania prac procesowych.
W związku z tym, że organizacje o strukturze czysto procesowej są rzadkością, kładziemy szczególny nacisk na zrozumienie zasad współpracy pomiędzy rolami procesowymi i stanowiskami w funkcjonalnej strukturze organizacyjnej, w tym z innymi systemami zarządzania (m.in. Zarządzanie Ryzykiem/Zgodnością, BCM, QM, Zarządzanie Projektami, Zarządzanie Strategią) oraz na to, jak budować zaufanie i dostarczać korzyści całej organizacji.