INNOWACJA DZIĘKI DOŚWIADCZENIU
Naszą misją jest pomoc w osiąganiu Twoich celów w najlepszy z możliwych sposobów. Bazując na 20 latach doświadczeń w różnych sektorach, a także projektach badawczych, stworzyliśmy usługi zorientowane na realizację celów oraz budowanie odpowiednich kompetencji wewnątrz organizacji. Czy stoisz przed wyzwaniem i szukasz inspiracji? Chcielibyśmy przedstawić Ci nasz pomysł!
BUSINESS PROCESS MANAGEMENT
- Czy jesteś w stanie szybko zidentyfikować swoje kluczowe procesy end-to-end, a w nich czynności tworzące wartość?
- Czy świadomie podejmujesz decyzje redukujące czasy realizacji oraz koszty procesu przy zachowaniu odpowiedniej jakości i satysfakcji klienta?
- Czy Twoi pracownicy aktywnie angażują się w doskonalenie procesów? Czy umiejętnie zarządzasz zmianą?
- Czy jesteś w stanie efektywnie tworzyć dokumentację procesową, wraz z jej opiniowaniem i akceptacją?
- Czy chcesz promować innowację w procesach oraz ciągłe usprawnienia (continuous improvements)?
- Czy wdrażane przez Ciebie rozwiązania IT optymalnie wspierają Twoje procesy biznesowe?
Zarządzaj Twoimi procesami i poczuj różnicę!
CZYM JEST ZARZĄDZANIE PROCESAMI?
Procesy biznesowe są sercem i krwiobiegiem organizacji. Zarządzanie procesami jest niczym innym jak ustaleniem, w jaki sposób są wytwarzane i oferowane klientom Twoje produkty i usługi. Konsekwencją zarządzania procesami jak klarownie zdefiniowana odpowiedzialność za prawidłową realizację procesów end-to-end.
Organizacje odnoszące sukces stale zarządzają i optymalizują swoje procesy biznesowe. Dlaczego? Ponieważ posiadanie efektywnych procesów oznacza liczne korzyści: zrozumienie własnych procesów pozwala szybciej i elastyczniej reagować na zmieniające się potrzeby klientów, lepiej wykorzystać posiadane zasoby, a także skutecznej realizować strategię organizacji.
JAKIE SĄ NAJWAŻNIEJSZE KORZYŚCI?
1 Wydajne, ‘odchudzone’ procesy
Zwiększ wydajność swoich procesów, a przez to całej organizacji.
2 Jedno źródło prawdy
Stwórz czytelne procesy wraz z jednoznacznie zdefiniowaną odpowiedzialnością oraz procedurami i udostępnij wiedzę w jednym miejscu.
3 Elastyczność i zarządzanie zmianą
Proaktywnie identyfikuj niezbędne zmiany, twórz przemyślane rozwiązania docelowe i zarządzaj przeprowadzaniem zmiany.
4 Efektywność
Systematycznie realizuj cele organizacji zgodnie z jej wartościami. Podejmuj lepsze decyzje, zarządzaj wyjątkami i edukuj swoich pracowników.
5 Zarządzanie ryzykiem
Identyfikuj i oceniaj ryzyka. Aby skutecznie nimi zarządzać – definiuj kontrole i stale je monitoruj.
6 Ciągłe usprawnianie
Stwórz kulturę zarządzania procesami oraz mechanizmy wdrażania ciągłych usprawnień wzdłuż całego łańcucha tworzenia wartości.